zapamiętaj mnie
Jesteś niezalogowany, załóż konto jeśli go nie posiadasz, lub przypomnij hasło

Informed - Internetowa Informacja Medyczna

Alternative content

Wyszukiwarka artykułów:

Jak usprawnić obsługę pacjentów w placówce medycznej? 23-02-2022

Obsługa pacjentów w Twojej placówce również może ulec znacznej metamorfozie, co docenią zarówno zadowoleni pacjenci, jak i odciążeni pracownicy. Medyczne call center to coraz częściej wybierane przez firmy rozwiązanie.

Jakie narzędzie wybrać dla swojej placówki?

Najczęściej używanymi formami rejestracji pacjentów są nadal rozmowy telefoniczne oraz formularz kontaktowy wypełniany przez pacjenta online. Jeśli pragniesz usprawnić telefoniczną rejestrację w swojej placówce, poznaj możliwości, jakie daje system obsługi klientów Thulium, którego jedną z części składowych jest oprogramowanie dla medycyny, obejmujące np. interaktywne menu głosowe IVR. Thulium to rozbudowane, ale jednocześnie elastyczne narzędzie, które sprawnie i kompleksowo pomaga objąć całą obsługę klientów. Menu IVR to coraz chętniej stosowany w różnych firmach produkt, który w przychodni medycznej jest niemal nieodzowny. Pozwala on na znaczne zautomatyzowanie dużej części obsługi telefonicznej, natomiast drugi bazowy produkt, jakim jest helpdesk zorganizuje odbiór emaili i odpowiadanie na nie.

Jak to działa?

Menu głosowe wprowadza duży porządek i znacznie skraca czas rozmów, a także czas załatwiania spraw, z którymi zgłaszają się pacjenci. Osoba dzwoniąca do Twojej placówki najpierw wysłuchuje automatycznego nagrania z komunikatem,  a następnie może wybrać tonowo numer, pod którym odbierze osoba mająca merytoryczne przygotowanie, by zając się sprawą. IVR proponowany przez Thulium ma zatem funkcjonalność automatycznego call center. System ten pozwala na przyjmowanie dużej ilości połączeń telefonicznych od pacjentów, co znacznie obniża koszty, ale przede wszystkim poprawia jakość obsługi klientów. Wypróbuj oprogramowanie dla medycyny w swojej placówce, a szybko zauważysz wzrost zadowolenia pacjentów.

Łatwy przepływ informacji

Helpdesk jest nieoceniony, jeśli chodzi o porządek w korespondencji mailowej. Wykorzystuje on potencjał, jaki jest w pracy zespołowej i daje Ci możliwości, których nie mamy, pracując na prywatnych skrzynkach. Mają do niego dostęp wszyscy agenci, a zadania są dokładnie rozdzielane, wiadomo kto ma zająć się daną sprawą. Żaden mail nie pozostanie bez odpowiedzi. Idą za tym natomiast kolejne pozytywne aspekty. Dzięki kompleksowemu ujęciu całości komunikacji w jedno miejsce, wszystkie dane są uporządkowane, przejrzyście przetrzymywane i łatwo dostępne. Dzięki oprogramowaniu dla medycyny Thulium, jeśli zachodzi taka potrzeba, karta pacjenta może być szybko i sprawnie przekazana do drugiej placówki, a pacjent we wszystkich Twoich miejscach będzie obsługiwany tak samo dobrze.

Komentarze