Forum www.informed.com.pl Strona Główna strona główna Internetowej Informacji Medycznej
 

Artykuły  
 FAQFAQ    SzukajSzukaj    UżytkownicyUżytkownicy    GrupyGrupy    RejestracjaRejestracja  
 ProfilProfil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości    ZalogujZaloguj  
Wymaz z języka: Candida sp: dodatni, co znaczy i jak leczyć?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.informed.com.pl Strona Główna -> Pytania do lekarzy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Usee0



Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 23

PostWysłany: Nie Mar 01, 2015 1:08 pm    Temat postu: Wymaz z języka: Candida sp: dodatni, co znaczy i jak leczyć? Odpowiedz z cytatem

Witam.

Ogólnie źle się czuję od bardzo, bardzo dawna (ponad dwa lata)
Dokucza mi ciągłe zmęczenie, uczucie zimna, bóle mięśniowe, brak pamięci, koncentracji, drżenie rąk.
Zrobiłem mnóstwo badań i wyników, byłem u wielu lekarzy.
Wykluczyłem badaniami boreliozę, wszystkie badania z krwi mam dobre, z podwyższonych lub przekroczonych wyników :
TSH: 4,37 (Norma: 0,27-4,2)
Żelazo: 190 (Norma: 33-193) (wcześniejsze moje badania w granicach 210)
Cholesterol całkowity: 184 (Norma: mniej niż 190) (we wcześniejszych badaniach miałem ok. 210.)

Ogólnie od bardzo dawna mam biały nalot na języku no i przy tym nie miły zapach oddechu. Nalot się robi nawet niedługo po porządnym szczotkowaniu.
Ślinę mam gęstą, często jakby flegmę.
Ogólnie wszyscy lekarze którym opowiadałem o tym języku to lekceważyli to i mówili, że jest ok.

Korzystając z okazji, że byłem w innej sprawie u Dermatologa zapytałem o ten język.
Pani Doktor zleciła zrobienie wymazu z języka, zrobiłem i wyszło na wyniku:
Candida sp. : dodatni (+)

Wizytę mam za jakiś czas u dermatologa, rozumiem, że coś jest nie tak i badanie wyszło nie tak?
Co to oznacza i czy to coś poważnego?

Pozdrawiam i liczę na odpowiedzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Usee0



Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 23

PostWysłany: Wto Mar 24, 2015 9:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Byłem u dermatologa i dostałem:
-Tabletki twarde Flucofast 100mg (1 tabletka przez 7 dni)
-Nystatyna 2op. w zawiesinie, smarowanie i połykanie zawiesiny przez dwa tyg.
- Wprowadziłem sobie dietę, od dwóch tygodnia nie jadam praktycznie żadnych cukrów, słodyczy, mleka, owoców, ziemniaków, produktów konserwowych, ogólnie jadam same warzywa, ciemny chleb z ziarnami i ogólnie produkty dozwolone w diecie przeciwgrzybicznej.
Na razie po tygodniu różnicy niestety żadnej nie widać, czy coś się jeszcze zmieni?
Najgorzej, że niedługo święta i nie wiem jak się zachować w stosunku do jedzenia...
Zużyłem już dwa opakowania nystatyny i idę do lekarza po receptę na kolejne dwa...
Ktoś może doradzić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Usee0



Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 23

PostWysłany: Czw Kwi 02, 2015 7:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poniżej zdjęcie mojego języka:
1. -> http://images69.fotosik.pl/766/7995092219ab1124.jpg
2. -> http://images68.fotosik.pl/766/c0e355a0006408a0.jpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.informed.com.pl Strona Główna -> Pytania do lekarzy Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group